همزمان با هفته ملی کودک طرح باران مهر<< اهدا کتاب و نوشت افزار>> 

به کودکان و نوجوانان محروم روستایی آغاز گردید.

هیجدهم مهرماه 96 مدرسه حلیمه سعدیه روستای سعدآباد میزبان

جناب آقای جمال مدیرکل محترم کانون استان ، سرکارخانم معدنی کارشناس

مسئول محترم فرهنگی،هنری ، ادبی استان ،سرکارخانم دکتر محبی معاونت

محترم ادره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و هیات همراه، دهیار محترم

و اعضای محترم شورای اسلامی روستای سعدآباد و اولیا دانش آموزان بود.

در این مراسم جناب آقای جمال مدیرکل محترم کانون استان به بیان نکاتی در خصوص

حفظ و صیانت از کودکان و نوجوانان روستایی پرداخته و از ایشان به عنوان سرمایه

های ارزشمند آینده ایران اسلامی نام بردند.

برنامه های اجرایی دیگر این مراسم شامل اجرای نمایش ماه بود و روباه بود مرکز کانون

بسطام که با هنرمندی سرکارخانم آقاحسینی مسئول محترم مرکز بسطام و سرکارخانم

محمدی مربی مهربان کانون بسطام اجرا گردید. 

نوحه گروهی قاسم بن الحسن (ع) توسط اعضا کتابخانه سیار روستایی شاهرود وبسطام،

مدیحه سرایی مداح نوجوان کانون شماره یک شاهرود آقای محمدحسین فرهادی نیز مورد

توجه مدعوین محترم قرار گرفت.

در پایان از زحمات آقای نظارت مربی کتابخانه سیار روستایی شاهرود و بسطام و

سرکار خانم صدیق مدیرآموزگار محترم دبستان حلیمه سعدیه تقدیر و تشکر گردید.